31 Aralık 2012 Pazartesi

2012 bütünleşmesi !

Bugün 2012'nin son görevi, son gün, son sahne ve geçmişe gömülmeyi bekleyen son anlar...
Genellikle bir hesaplaşma olur bu anlarda. Nasıl bir yıldı sizin için 2012...

Aslında sıklıkla geçmişimizi, bir önceki deneyimlerimizi, eskileri düşünerek geçer zamanımız. Belki de bu yüzdendir psikolojik kökenli kendimizle ve çevremizdekilerle, yerle ve mekanlarla olan çatışmalarımız, korkularımız, gelgitlerimiz. Bir önceki deneyimimizin olumsuzluğundadır yeni atacağımız adımlardaki dengesizliğimiz. Bir önceki aldatılışımızdandır yeniye olan tedirginliğimiz. Güvenimiz hemen kırılıyordur sebebi de belki  hep olumsuz anıları hatırlatan seçici geçirgen olan beynimiz. Her defasında aldığımız yeni kararları sabote eden aslında yine eski ben'imiz.

Her zaman ihtiyaçlarımızı hemen karşılamayı, hemen ulaşmayı, ulaşılabilir olmayı, sevilmeyi, en çok seven kendimiz olmayı, anında anlaşılmayı, duyduğumuz güzel şeylere hemen inanmayı, tercih edilen olmayı, maddi ve manevi açıdan hemen doyurulmayı bekliyoruz. Hayatı öğreniyoruz, tercih etmeden yaşamaya başladığımız bu hayatta tercihlerimizle yaşıyoruz.

Hiçbir zaman mükemmel olmadım, olamayacağım, iki yakamı bir araya getiremeyecek, dört dörtlük eş, evlat, tamamen anlayışlı bir anne olamayacağım, herkesin beklentilerini karşılayamayacağım gibi kendi beklentilerimin de yalnızca bir kısmını yapacağım. Bu yıl da hayal kırıklıkları yaşayabilirim, yine kayıplarım olacak ve kaybederek alışacağım.

O halde 2012 'yi düşünce süzgecimden geçiriyor, ' SENİ İYİ VE KÖTÜ ANILARINLA,HERŞEYİNLE KABUL EDİYORUM, ONAYLIYORUM' diyerek yeni yılın da varlığımı tüm yönleriyle geliştirmesini, farkındalığımı artırmasını diliyorum.





Çözülmemiş içsel çatışmalarım çözülsün, kapalı iletişimlerim açılsın, gönlüm hep rahat, zihnim ferah, algılarım açık, kalbimdekiler hep benimle sağlıklı ve sevgiyle olsun...

Ölü ozanlar derneği insanlarının birlikte söyledikleri gibi
                                           
Ormana gittim
Çünkü bilinçli yaşamak istiyorum.
Hayatı tatmak ve yaşamın özünü tatmak istiyorum.
Yaşam dolu olmayan her şeyi bozguna uğratmak istiyorum.
Ve... Ölüm çaldığında kapımı
Fark etmemek için hiç yaşamamış olduğumu.
Ormana gittim yaşamak için
Şu anı özümsemek, bugünü yakalamak için...
Şimdi ve burada: CARPE DİEM.

2 yorum: