27 Aralık 2012 Perşembe

Saklıyorum!

Saklıyorum! Dokunduğum, tattığım ağladığım, güldüğüm hissettiğim sevdiğim herkesi herseyi saklıyorum.
Eski otobüs biletlerimi, derste bir arkadaşımın yazmış olduğu minik notları, anneannemin el yazısıyla adımı yazdığı kağıtları,  

dostlarla gittiğim film biletlerini, onlarla yediğimiz çikolataların paketlerini vb.

Saklıyorum! Minik parmaklarla kimi zaman dostluğa devam edebilmek kimi zaman hiç ayrılmamış olabilmek bazen yanyana da olsak hep o sekilde devam edebilmek icin yazılmış mektuplarımı!

Saklıyorum! Meltemim kedi sever ona kedili zarf seceyim; Çağlam hep sadedir zarfı temiz olsun, Nurayım komiktir zarfları renkli ! Zeynebim sık yazar geciktirmeyim muhabbeti. Kurkurum Elifim sıra arkadasım ama hep mektuplaşırıdık ayın ikinci günleri. Komşu olsak da her aksam bahceye bırakırdık baharla mektupları, üniversiteye de geldik Niloştu en tutarlı mektup arkadaşı. Michelle'im sadık dostum Srilanka'dan, ikinci mektuplar ulaşmadı hiç hong kong ile amerikadan...büyüdük asık olduk ama bitmedi Cemoşla mektup maceram! Elim yorulurdu ama yorulmazdım anlatmaktan, paylaşmaktan.


Saklıyorum! İlk gelen iki mektubu ise hiç unutamıyorum! Birisi ilkokul 1. sınıftan izini kaybettiğim aysegülün güzel el yazılı olanı, diğeri de izini kaybettirmeyi seven kuzenim Emre'nin belki de hayatında yazdığı içeriği en zengin ilk ve son mektup olanı:
Merhaba Aslı, nasılsın? İnşallah iyisindir. İnşallah halam ve eniştem de iyidir. Benim 3 civcivim vardı birisi hastalandı birisini balkondan karga kaptı. Sonuncusunu da sütçüye verdik.  Senin gözlerinden halamla eniştemin ellerinden öperim!!!                                                 
                                                        Ben de hepinizi sevgiyle öperim!




                                                      





                                                                               

2 yorum:

  1. canım ya...okurken gözlerim doldu...zarflarda çok tanıdık.o makarna kokulu yanaklarından öperim...

    YanıtlaSil
  2. canım benim..öyle özledim ki seni..yine o kapımız çalsa sen beni dışarıya çağırsan..o cümle aynen şöyle: 'aslı dışarıya geliyor musun' ince cılız hafif bir rahatsız ediyorumuyum endişesi taşıyan bir ses..

    YanıtlaSil