23 Aralık 2012 Pazar

Sevgili pazar


En güzel pazarlardan bugün! Güzel bir kahvaltıyla  güne başlamak, odaları düzenlemek, yemekler hazır, ütüler tamam, Alpay'ım şükür ki sağlıklı ve uykuda, cemoş kurs vermekte, annem aramış aksam geliyormuş, televizyonda da ah Türkan yok mu ah o Türkan filmi izlenmekte hava kapalı perdelerim de kapalı. 
Bugün uzun zamandır melek kartlarıma danışmadığımı farkettim. Alpay'ın karıştırmış olduğu kartlardan hem sizler hem de kendim icin kart sectim! 
İnançlarımızın, düşüncelerimizin yaşam biçimimizi nasıl etkilediğini bilmemiz kaygılarımızın ne kadar anlamsız olduğunu gösterir! Sağlıklı ve başarılı bir yasam icin stresin anlamlı bir katkısının olduğunu bilmek beni hep rahatlatmıştır. Ancak bendeki kaygı denizde kumdur!
 
Sizlerle yakında gebelik anılarımı, Alpay'ı beklerken yaşadıklarımı paylaşacağım. Benim icin gergin zor bir süreçti ama Alpayımın kokusu herseyi bir kerede sildi!  
Yazarken bir melek kartı da ' herşeyin anahtarı SEvgi dedi! '



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder