13 Aralık 2012 Perşembe

Uyu Ey Alpay !

Portakal kokulum canım oğlum şimdi 8, 5 aylık bir velet. Doğumundan 4 ay oluncaya kadar gayet sakin, annesini uykusuz bırakmayacak kadar hassas bir şekilde gece yalnızca bir kere yüzümü görmek halihazırda da emmek için uyanırken, ne olduysa gezegen hareketlerinden mi yoksa beynindeki nöronların azizliğinden mi bilinmez gece sıklıkla uyanmaya başladı. Ben de o ana kadar attığım tüm havaların altında kaldım artık bir sorun vardı : Alpay neden sıklıkla uyanıyordu???

Dördüncü ayında kendi odasına taşıdığımız Alpayın odasını sevdiğinden eminim, zaten huzurlu bir bebek, feng shui falan da karıştırdım ama sonra yok çok saçma dedim, lavanta kokusu papatya dokusu anne öpücüğü baba omzu sallanmayan beşik uyku öncesi hazırlık ritüelleri Alpay'ın hiç tanımadığı Tracy HOGG teyzesi televizyondan da kadın programlarının vazgeçilmezi Sabiha Paktuna Hocası..

Şimdi son durum: Alpay yine sıklıkla uyanıyor ama anne ve babasının kucağında hemen sakinleşiyor. Bazen ağlayarak uyanıyor ve emme ihtiyacı varken babasını görünce avaz avaz bağırabiliyor.. Olsun diyorum ben de bebeğin ağlatılarak kendi kendine uyumasına razı olamıyorum, her defasında iyi ki emzirebiliyorum diye başlıyorum emzirmeye..Doktorumuz da bebeklere eğitim verilemeyeceğini uyku eğitimi diye bir şeyin olmayacağını söyledi. Artık ben de bu konuda endişelenmiyorum . Aslında uyku sorunu bende de olan bir şey. Yastıkta uyku öncesi 20 dakika kim bekler ki...Demek bu konuda Alpay efendi babasına çekmemiş. Babasının yastıkla olan ilişkisi ışık hızını aratmaz...

Varsın gecelerimiz hep senle ahenkli olsun Alpayım..yine de bu akşam bir papatya suyu içmeden ben seni uyutmayayım, alt bezini kontrol edip bir de sımsıkı sarılaym..Ah sen biraz büyü ben sana ne masallar uydurayım..



                                              

Baba omzu her daim hazır



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder