17 Aralık 2012 Pazartesi

Bir diş Bir alışveriş!

Her ne kadar kimileri için sonbahar ayları hüzün, bir dinginlik belki de tutkulu aşk ayları olsa da benim için bu aylar nasıl bir rastlantıdır ki zonklamalı, yerinden oynatmalı, başımı duvarlara gömmeli ' Diş ağrısı çekiyorum' aylarıdır.
Diş ağrım o kadar derinden sinsice başlar ki öncelikle bir kaç gün öncesinden içimde yakında diş ağrısı çekeceğim hissi uyanır. Bu hisle aynaya uzun süre bakamam ve zaten kısa olan diş fırçalama seansım yarıya düşer. Sanki üzerime haçlı seferleri kıvamında acı ordusu geliyordur ve benim tüm dişleri bir arada tutma taktiğim olan turan taktiğim işe yaramayacaktır. Bu nedenle yakın dost çevresi olsun sosyal medya olsun görüşmeye bir süre ara verilir. Çünkü sen diş ağrısı çekerken sanki bu evrende ufolar da dahil yalnızsındır. Herkes bir o kadar mutlu sen bir o kadar acıların çocuğusundur. Üstelik senin yüzünü şişmiş, moralini bozuk görenlerden bazıları 'aa ben dolgu nedir bilmem daha hiç diş acısı çekmedim' diyerek yarana tuz basar sinirini iyice tavana zıplatırlar. Hayatının fonunda Cem Karaca doğarken ağladı insan bu son olsun bu son şarkısını fısıldar. Herkesten medet umar hale gelirsiniz ve sürekli kendi kendinize ' yaa aslında ben ne kadar mutlu dertsiz tasasız bir insanmışım. Şu dişim bir ağrımasın bak neler yapacağım ' dersiniz.
Yüzünüz sanki hayvanat bahçesinde sürekli üçgen halinde yer değiştiren şebeklerin bir kafesi onların bir oyun alanıdır. Yüzünüzün her köşesi ağrımaktadır ve siz bir süre sonra dişlerinizi suçlamaktan vazgeçip bir dedektif edasıyla ağrınızdan sorumlu başka organlar ararsınız. Benim gibi hergün sanki bir ingiliz edasıyla beş çayı ve yanında çikolata arayanlardansanız yaşadığınız stres ve acı hiç bitmez.
Şu sıralar nasıl herkesin bir tane hauture couture (otkutür kütür kütür) elbise tasarımcısı olmalı'sına dayatılıyorsak bir de gerçekten 6 ay bakımına gidebileceği ve çekinmeyeceği bir otkutür diş hekimi olmalı. Neyseki ben sonunda güvenebileceğim bir hekim buldum ve tadilatlara başladım. Kısmetse seneye kat çıkacağım!

Eee bir diş değilki bu uğraşacağım; Bir diş bir alışveriş bir diş bir alışveriş yapacağım...




Böyle havalarda bu nedenlerle kaybediyorum onları
Aslında fotograflarda iyidir aramız
 
Sanırım Marley de zaman zaman bu acıdan muzdarip

 



                                                              

                                                                 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder