13 Aralık 2012 Perşembe

Kırışmadan Nağmeler...

Evimde bir güzel oturmuşum. Alpayımı uyutmuşum, çayım demlenmiş önümde. Televizyon izlemenin en tatlı dorugundayim. Kendimi bir anda aynanın önünde buldum. En cok hangi tarafımla yemekleri çiğniyorum ona göre kırısıyormuşum, hesapliyorum yetmedi hangi tarafa kafamı yaslayıp uyuyorum. Acaba mimik cok yapıyormuyum boynum eğik geziyor yediğim meyvelerin posasını suratıma sürüyor muyum. Allahtan sigara icmiyor yesil ay takılıyorum makyajımı temizlemeden yatmıyorum! Zaman geçtikçe estetiği gerekli buluyor dolgu olsun yaptırırım diyorum. Ama en korkunç olanı üzerimdeki kıyafetlerin fiyatını  bilmiyorum evde bir giydiğimi de bir hafta üstümden çıkarmıyorum..
Yanlış olmasın evde de istede bakımlıyız becerikliyiz! Bir giydiğimizi bir daha giymeyiz zamanla yarışır hiç kırışmayız! Bu kaz ayaklarımız mı onlar da yaşanmışlıklarımız!  
Neyse bu gelen Alpay'ın sesi ben gideyim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder