20 Şubat 2013 Çarşamba

Telif hakkıyı çağırın gelsin!

Son zamanlarda hep elime yazdım, çantamda gezen pek çok şeyden biri olan not defterime yazdım, başıma gelenleri unutmayayım diye aklıma yazdım, hissettirilenleri kalbime yazdım ama buraya yazmadan ifade edemeyeceğimi anladım arda kalanları da buraya yazdım. Ajda Pekkan da bir gazete köşesinde yazıyormuş, yaz yaz yaz adını vermiş köşesine, söz yazarı şehrazat da bu olaya bozulmuş, o şarkının sözü adı başı bana ait, izin almadan kullandın demiş.. Ooooh ona kalsa kendi çapımda benim de muvafakatname vermem gereken piyasaya sürmüş olduğum ne kelimelerim, esprilerim, ne isim ablalıklarım ne katkılarım var. Peki sizin var mı bende kalanlarınız? varsa çekinmeyin hemen şimdi söyleyin, bedelini telifini neyse ödeyeyim..Eeee kiminin parası kiminin duası demişler..

                                                                                      Allah'ım sen durumu biliyorsun Amin!



                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder